torsdag den 10. december 2015

25 (mere eller mindre) spændende facts om MIG!



Bonusfact: Jeg er VILD med Olive fra A.N.T!


Jeg lover, der snart kommer noget mere bogrelateret, men indtil jeg lige får læst færdig, må I altså nøjes med disse mange facts

1. Do you have any pets?
Jeg har den dejligste misser i verden. Noir Alle hans 7, fluffy kilo er dejlige. Han elsker at tygge på gavebånd, og kan han komme til det, stjæler han gerne posen med godbidder i og spiser dem alle sammen. Jeg tror, han forstår hvad jeg siger! Indeni, er jeg en crazy catlady <3

2. Name 3 things that are physically close to you:
En dejlig dyne, hjemmestrikkede nisser – og allerbedst: Min dejlige kone!

3. What's the weather like right now?

Det er mørk og koldt. Da jeg var uden for, for to timer siden, småregnede det lidt.

4. Do you drive? If so have you crashed?

Jeg har ikke kørekort – men jeg er superglad for min cykel. Den er lilla og hvid! Jeg har været i en bil, der skred ud grundet glat føre, men der skete heldigvis ingenting.

5. What time did you wake up this morning?
Altså… Min dejlige kone vågnede omkrng 5.30 og havde svært ved at sove, så derfor stod vi op og gik ind I stuen ved 6.50-ish. Heldigvis lurede jeg den lige lidt på sofaen til klokken var 8. Men så stod jeg også op!

6. When was the last time you showered?
Jeg troede, det var to dage siden jeg var i bad, men tilsyneladende var det i går (ifølge konen)!

7. What was the last movie you saw?

Det var den herlige lesbisk-tematiserede musical ”Girl Trahs: All Night Long”. Den kan så meget anbefales!

8. What does your last text message say?

”I know xD” – den er fra konen!

9. What's your ringtone?

Altså... Standard på en iPhone... Så kedeligt. Men tør ikke skifte, for så kan jeg da ikke huske, at det er min telefon, der ringer!

10. Have you ever been to a different country?

Ork dog! Jeg har været mange steder. Frankrig, England, Norge, Grønland, Thailand, Egypten – og mange flere. Har aldrig rejst mere end 3 uger ad gangen, men har været mange steder!

11. Do you like sushi?

Nej! Jeg kan ikke lide sushi. Det smager underligt og det føles ulækkert i min mund.

12. Where do you buy your groceries?

Kvickly er nok der, flest varer bliver købt. Ellers er jeg jævnt glad for Netto – og lidt for glad for deres non-food-afdeling. Jeg kan faktisk ikke rigtigt styre det!

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?

Jeg gør det ikke mere, men har både fået decideret sovemedicin og beroligende medicin men  også antipsykotika for at falde i søvn. Baldrian-piller er afprøvet og det er alle former for ”godnat-te”-også. Har heldigvis ikke så mange søvnproblemer mere. Hurra!

14. How many siblings do you have?
Jeg har en lillebror på bare 6 søde år. Han hedder Eske og er megasej!

15. Do you have a desktop computer or a laptop?
En bærbar der har møgdårlig lyd!

16. How old will you be turning on your next birthday?

26! Så er jeg tættere på 30 end på 20. Okay – det var jeg jo faktisk et sekund efter jeg fyldte 25. Men så kan man også se det på tallet. Men det gør mig faktisk ikke så meget.

17. Do you wear contacts or glasses?

Nej.. Jeg har en gang fået øjnene testet og kan godt bruge læsebriller – men får ikke ondt i hovedet uden, så bruger ikke nogen.

18. Do you color your hair?

Ja. Lige nu er det kastanjebrunt. Normalt er det en lidt mere kedelig brun. Det har været blond indtil fornylig.

19. Tell me something you are planning to do today.

Well… Klokken er 19.30. Jeg har planer om at spise kokostoppe, se tv-serie og ellers børste tænder, pakke taske, og sove!

20. When was the last time you cried?

Øh, i går faktisk……

21. What is your perfect pizza topping?

Pepperoni, ananas og dressing! I know, supernice!

22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?

Ost! Altid, altid med 


23. Have you ever had an all-nighter?
Ja da – men det er godt nok lang tid siden. Forleden var klokken 00.30 eller sådan, da vi gik i seng. Ellers tror jeg måske, det var en fest for en del tid siden hvor den var 3.30 eller noget i den stil….

24. What is your eye color?

Mine øjne er blå…

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?

Hmmm.. Det bilder jeg mig ind, men jeg har aldrig prøvet en blindtest! Kan godt smage forskel på kopi-cola og ”rigtig” cola. Men den billige er nu stadig god! Den smager lidt af de der colavingummier fra Haribo. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar