torsdag den 7. september 2017

Bloggerfrokost med Katja Berger


Lørdag d. 2. september var jeg sammen med en masse andre bloggere til et arrangement hos Katja Berger. Katja er forfattere og har udgivet De 7 synder - og lige om lidt udkommer Sjælehenter, som arrangementet drejede sig om.














Vi ankom til Skriveværkstedet og stod lidt og småsnakkede med hinanden. Katja bød på en velkomstdrink - og vi rendte alle rundt og tog billeder, som kun bloggere kan gøre det. Herefter var der en virkelig lækker tapas/buffetanretning. Maden var amerikanskinspireret og virkelig, virkelig lækker.


Der var pulled-pork-sliders, deepfriend kylling, grøntsager, dip ost, frugt og meget mere. Så meget, at jeg ikke kunne få smagt det hele - jeg blev simpelthen så mæt! Under spisningen fik jeg snakket rigtig meget med de andre bloggere. Vi snakkede selvfølgelig en masse om bøger og blogging - men også om alt mulig andet. Det var superhyggeligt og dejligt at få lært nogle flere at kende.


Efter maden var der endnu et overdådigt bord - denne gang med kage. Brownie, cookies og muffins. Mums! Jeg er jo rimelig kageglad! Mens vi spiste, fortalte Katja om tilblivelsen af Sjælehenter. Både om selve skriveprocessen, men også om tilblivelsen af forsiden - det var ret morsomt.


Katja læste højt fra et par steder i bogen - og jeg glæder mig til selv at læse, for det lyder som en virkelig spændende bog! Vi grinede, snakkede og lyttede.







Katja delte også et par små hemmeligheder med os -s om jeg ikke vil afsløre, men det handlede blandt andet fremtiden for Sjælehenter-trilogien samt hvad Katja har af andre planer.

Til sidst fik vi en lækker goodiebag og mulighed for at få bogen signeret. Det var en superdejlig dag, med hygge, grin og gode snakke. Jeg håber at finde tid til at komme til den officielle release for Sjælehenteren 14. september i Arnold Busck i Spinderiet, Valby.


1 kommentar: